Alla inlägg under januari 2009

Av Kickie - 4 januari 2009 22:58

Nu är det jätte-länge sedan jag skrev här. Dels har det varit fullt upp, men den stora anledningen till att jag inte skrivit är att jag inte kunnat logga in. Hade bytt lösenord och glömt det nya... ganska typiskt mig.

Nu är jag med igen och skall försöka bättra mig.


Nyårshelgen firade vi hos goda vänner i deras splitter nya hus.

Vi kom dit dagen innan nyårsaftonen med alla våra hundar!!!

Det var faktiskt första gången som vi åkte hemmifrån en nyårshelg.

det är ju inte många som accepterar att man invaderar deras hem med ett gäng busiga Wheaten.


Vi hade en underbar helg där med massor av god mat och härliga hundpromenader. Som väl är, så är huset ett stabilt timmerhus och det stod kvar intakt när vi åkte därifrån ;-)


Vi hade underbart väder även om det var lite bistert.

Tack Björn, Christina, Matilda och Eivor för en jätte-trevlig helg.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards