Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

Hjärtgympa

Av Kickie - 19 maj 2009 13:43

Igår var jag på min första hjärtgympa o det gick jätte-bra. Man skall ju faktiskt röra på sig ordentligt efter en sån här grej så att hjärtat får arbeta. Det gjorde jag genom att cykla 1,5 mil på 20 minuter!

Det ni..

Nu är det slut med de lata dagarna på soffan;-)

Jag är faktiskt jätte-glad att det fungerade med ryggen, för jag har inte kunnat äta mina ryggtabletter sedan sedan det här med hjärtat hände och det märks om man får säga det. Jag har både ondare och är betydligt stelare, men dom krockar tyvärr med kolesrtrol tabletterna.

Annars känner jag mig piggare och bättre för varje dag.

Snart är jag ute i utställningsringarna igen ;-)

 
 
Tin

Tin

19 maj 2009 17:24

Bra jobbat!!!
Skönt att höra att du är piggare.

Ha det gott!
Kram

http://tins.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

19 maj 2009 19:13

Jag får väl hålla kaffepannan igång då, för en dag kommer du kanske cyklande förbi Falkenberg ;))
Jätte kul att höra att du mår bättre och att du orkar röra på dig.
Har du kollat på min blogg?? Vi har gjort ett duschbord med den diskhon som du nämde att du sett på Ikea. Det verkar bli riktigt bra.

Ha en trevlig kväll och hälsa Chris!

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tessan

27 februari 2010 21:15

Kämpa på Kickie! Tack för trevliga dagar! Kram på dig & hälsa mannen// Tessan & Elsa (Thelleste's)

 
essay editor

essay editor]essay editor[/url]

23 januari 2015 00:52

Sport makes our health stronger!

http://[url=customessay-s.com/]essay editor[/url]

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kickie - 15 maj 2009 10:06

The 20 April I took part of something really shaking. I got a heart attack. Thanks to a very professional caretaking by the ambulans people and the people at the intensive care, I survived. Since may years I have had problems with my back an...

Av Kickie - 11 maj 2009 15:53

In English go to my heart. Den 20 April var jag med om en riktigt omskakande händelse. Jag fick en akut hjärtinfarkt. Tack vare snabbt och proffessionellt omhändertagande fick mitt hjärta inga skador. Jag har sedan väldigt många år prob...

Av Kickie - 4 maj 2009 02:46

Klockan är kvart i tre på natten och jag kan inte sova för jag har världens tandvärk! Skall till tandläkaren i morgon eftermiddag men just nu känns det som en evighet tills dess. Det kommer att bli en lång, lång natt. Har tagit både panodil o dexofen...

Av Kickie - 4 januari 2009 22:58

Nu är det jätte-länge sedan jag skrev här. Dels har det varit fullt upp, men den stora anledningen till att jag inte skrivit är att jag inte kunnat logga in. Hade bytt lösenord och glömt det nya... ganska typiskt mig. Nu är jag med igen och skall för...

Av Kickie - 10 augusti 2008 12:22

In English further down   Jag har inte haft tid att skriva på ett tag nu och det har hänt massor. Den 19-21 Juli hade vi vår årliga Kennelträff, med massor av kul för både hundar och hussar och mattar. Läs mer här http://www.villarosa.se/VRDAYS.htm ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards