Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Kickie - 14 juli 2008 16:27

Nu är det bråda tider inför träffen som börjar på fredag.

Priserna till tävlingarna som jag beställde från Agria i början av mars har inte kommit än så jag ringde upp dem idag. Efter 4 månader är dom fortfarande slut, känns inte roligt alls, men efter träffen har vi ju ingen nytta av dem så jag avbeställde allt. Nu gäller det att snabbt hitta andra grejer istället.


Vi kommer att få en ny medlem i familjen. Just nu är hon på väg med flyg från Irland och Christer sitter på Arlanda och väntar. Hon är 10 veckor och jätte-söt. Det skall bli väldigt spännande att möta henne i natt när de kommer hem. Jag vet inte vad hennes officiella namn är men hon kallas för Rosie.


Har inte haft tid att skriva mer om WW veckans två sista dagar, men förhoppningssvis får jag en stund över i nästa vecka när träffen är avklarad.


Christina ringde igår och berättade att hennes Sallie, Harrys syster, blivit 2a i juniorklassen i Tvååker och att hon fått CK. Karin Bergbom från Finland dömde. GRATTIS! http://www.villarosa.se/Winners.htm 


Sedan ringde Jörgen och var överlycklig. Kaleigh hade tagit Cert och blivit BIM i Danmark. Detta betyder att hon blir både Dansk och Svensk Champion. GRATTIS!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards